Vårdpaket?

nu har jag vart hemma ett par minuter, stannade till inne hos chefen en stund innan jag åkte hem... har börjat tycka att vår chef går att prata med och det är skönt. Det är även skönt att hon har börjat skämta till det lite istället för att vara gravallvarlig. Trots att läget på jobbet faktiskt är rätt kaotiskt.........................
Vi fick ju beskedet här igår att varje boende och hemtjänst i min kommun måste spara in en 50%-tjänst för att spara pengar... nix pix sa vår chef och tack för det för då skulle vi bli sjukskrivna hela bunten.... undrar var fan pengarna i kommunen tar vägen? Eller jag vet var den tar vägen... All the way to Ejendals Arena..........   Men gamlingarna ska ha sönderstressad personal som inte har tid för något och som mår dåligt pga av stressen och att vara otillräckilig... nej det tycker vi inte om....

Dagen har vart rätt bra.... trots fyra timmars sömn så vaknade jag till runt kyrk-kaffet. tur att Junior kom och sjöng lite så stämmingen blev bra =) Träffade på min gamla Musik-lärare också som kompade =) Bästaste Micke....

Nej nu ska jag äta snart, mannen komemr väl hem när som helst. Sen kommer Hena och Sebbe kl 18=) yay!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0