Uppdatering av the shit!

Jo.. chefen pratade med denna äldre kollega till mig och hon förnekade ALLT! Hon har då minsann inte sagt det och det till mig med den och den tonen. Men, sa chefen, jag har hört från ett annat håll att det var så här. Neeeej dåå! Inte alls!

Fy fan i helvetet vad lågt! Ursäkte men om en dam som är 30 år äldre än jag får för sig att skälla och skälla och häva ur sig anklagelser och kränkningar till mig, ska man då inte vara tillräckligt vuxen att man tar ansvar för vad man säger och gör?? Man kan ju tycka det men tydligen inte.... Som jag sa till chefen: när man har gjort eller sagt något fel så känns det ju i mellangärdet, den känslan  har jag inte. Jag har inte gjort något annat fel än skött mitt jobb på bästa sätt. Jag kan erkänna när jag har fel. tydligen kan inte alla det. 

Just nu är det jag som går till jobbet med en klump i magen trots att jag inte gjort något fel. Jävla fega kräk!
Har man betett sig så illa som denna person har så ska man be om ursäkt och se till att det inte upprepas. Funderar fan på att ringa till facket och anmäla att arbetsmiljön är skit..... Ont ska med ont förgås


Annars.... Var till Tunsta och grillade och såg på film... Synd att jag missade Hotellet då Tina och Doris tydligen var ordentligt i gasen! =)  Fränt!

i morgon ska jag vara ledig hela långa dagen och bara sova och inte göra någonting alls..... Doris får ha en trevlig bilfärd i diin nya Sääb =)   När blir nästa Sääb-Cruising då kan man undra?

Nä, nu ska jag kolla vidare och lägga mig lite tidigt. Har haft en kattunge som har tyckt att varjegång jag har vänt på mig i natt så är det gos-time =)   Konstig katt det där...

Hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0