jobba?

vem fan vill gå till jobbet när det är strålande sol och varmt som i Turkiet ute?? Inte jag i alla fall.. men men jag lär väl åka om en sekund eller två för jag börjar om en halvtimma. Sugit värre!

igår var jag på Herrgårn och det var skönt! Lite omväxling förnöjer och jag jobbade med Bettan och Linda. Roliga brudar =)
Gav vår assistent lite huvudbry när jag sa att jag behöver lösa lite skift så nu har jag bytt så jag kan gå på hippa (tack Linda), jag slipper gå på bröllop i arbetskläder ( Tack Tessan) och jag kan gå på dop... vet inte vem ag ska tacka än men det blir kke mig själv för jag tar nog ut en semesterdag =) Turen är i alla fall utlagd på telme så det ordnar sig förhoppningsvis. jag har då i alla fall sagt till i tid =)

Fick för övrigt åka ner till expert idag och köpa en ny laddare till mobilen. En liten minikatt med sylvassa tänder har tuggat sönder den andra... *suck* här om dagen tyggade han söder min handsfree men den är i alla fall inte livsviktig. Seifer står då inte på plus hos mig just nu kan jag tala om... ska lägga upp ett kort på hur laddaren såg ut sen..

Nu ska jag stoppa nåt i magen så åker jag till jobbet sen...

kramar

Hoppas håret blev bra förresten Linda, du får skicka mms:a till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0