Jisses Amalia!

Nu är det länge sen! Har inte hänt så mycket faktiskt. Har ju vart till mamma och umgåts med en gammal vän =)
Annars har jag jobbat... Jobbar några dagar till nu och sen ska jag vara ledig...

Just nu ligger det en kattunge på halva datorn och sover så det är lite svårt att skriva....Det var nog mask han hade för nu har han tjockismage igen och har åtegått till sitt ständiga attack-mode så det är full fart hemma nu.

Igår hade daniels pappa ringt och tyckte vi skulle komma på middag nästa lördag. vi och resten av syskonen med respektive... öh nej tack.. För det första jobbar jag hela helgen så det är ganska omöjligt, för det andra skulle jag inte åka även om jag inte jobbade. Sen när började dom bry sig om Daniel?? Varför sitta på en middag och le och låtsas? Inte riktigt min stil då för er som känner mig...... För det tredje.. jag jobbar 100% nu. Har inte lust att om jag mot all förmodan är ledig, åka massvis med mil för en middag. Skulle fan inte falla mig in... nej du tack. Står över detta spel för gallerierna..

nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet.... Låååång kväll idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0