Hej å Hå!

Idag har jag vart ledig, skönt som fasen måste jag säga! Har jobbat 5 svettiga dagar i rad så jag var ganska trött och slut. Helgen var stressig på jobbet. Det är så tungt på den ana avdelningen så om man jobbar på den andra så måste man gå över när morgonjobbet är klart och hjälpa till. Inte för att man inte vill hjälpa dom som jobbar men det tar ju aldrig slut någon gång! Chefen får fasen ta och sätta in lite mer personal innan vi har massvis med sjukskrivningar!

Annars så har dagen vart lugn. Åkte till Lsd och lunchade på salladsbaren! Mums vad gott det var! Blev mätt så jag orkade bara halva! En riktig höjdare! Sen åkte jag hem och drack lite kaffe. Åkte till H och hälsade på och drack the och överlämnade en liten present. Ett kort jag tog på hennes son som jag har ramat in =) Det blev uppskattat =) Kortet är jäkligt fint måste jag säga! Jag är nöjd med det själv .

Nu känner jag att jag måste nog gå och lägga mig snart, ska sova länge i morgon för jag är ledig då också =) Yay!
Ska nog bara lägga ut nåt kort på www.fotosidan.se där jag brukar visa mina alster =)

Kram och godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0