En dag till...

Ännu en dag var nu förbi... Har jobbat och det har väl gått bra. Har haft dåligt tålamot idag men vad fan man kan inte alltid klara av gnatet och upprepandet och skället klockrent eller hur??

Har vart och köpt en massa frukt och grönsaker. min vana trogen köpte jag även choklad, men en liten. Däremot ska jag inte smälla i mig hela som jag brukar göra... =) Baby-steps u know...

Malin ringde idag och tyckte vi skulle äta. Så vi åkte till Lsd och åt. Gott men onyttigt. Men det händer tyvärr inte ofta att jag och Malin umgås nuförtiden så det var kanske på sin plats ändå....

Tyckte ändå att jag var duktig då jag fan inte har ätit en endaste kaka på jobbet idag! Yay för mig =)

Detta har jag ätit idag:

1 banan
1 Smörgås med gurka
2 bitar hemmagjord pizza
1 Smörgås med ost
Klyftpotatis, bea-sås och kött   (ute-middagen)

Har druckit 2 glas tranbärsjuice och otaliga koppar med kaffe.....
Hade vi inte ätit ute hade det sett nyttigare ut men det är väl rätt skapligt i alla fall..................

i morgon ska jag jobba kväll med Tajna! Kul! Min wedding-gift Till henne gick åt skogen då en annan tänkte lika som jag... =(   Oh well får väl kolla runt lite till då =)

nu ska jag glo på burken lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0