Wow!

Kom hem från träningen nyss, Step Up. Åh vilket pass! Det är så jäkla ansträngande så jag kan inte beskriva. Alltså, jag är ca 165 cm, väger ca 85 och har belastningsastma. You do the math! Det är jobbigt! Men roligt.

Jag och M har bara vart på detta en gång förut, för två veckor sen. jag jobabde förra veckan så jag gick inte o M orkade inte helt enkelt. Men vi hängde med. Efteråt frågade läraren: har ni övat hemma eller? KUL! Vi är alltså naturbegåvningar på detta ;)

Vanligtvis brukar jag vara sugen på godis och onyttig mat efteråt men inte idag faktiskt, jag är sugen på grekisk sallad. Inte jordens nyttigaste men ändå.... Så vi ska ner och handla lite snart. Gott med mat i magen. Jag kan ju inte äta innan träning för då mår jag illa och känner mig stinn som fan. Det är inte bra så jag brukar äta efter träningen, är nog därför jag är så sockersugen :)

Det känns så underbart bra att vara nytränad! Få in mer luft i lungorna och känner mig pigg. Skulle lugnt kunna gör ett till pass nu direkt :)

I morgon måste jag gå på Yoga ensam, M ska kastrera kissekatten. Tråkigt :(  men jag ska nog gå ändå, är ju bra att få in rutinen liksom.

Just nu kollar jag på Dr. Phil. Som vanligt. Det är CSI idag också så det är en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0