Wake up-call

idag vaknade jag av att D kom uppspringande med min telefon som ringde för fullt! Jodå, en som var sjuk. Upp och slängde mig in i duschen och fixade mackor till frukostrasten. kastade (nja, kanske inte) upp mig på min vespa och susade iväg till jobbet. började 7 då...

Jobbet har vart bra idag, skönt. Pratade med en arbetskamrat som inte har det så bra nu. Jobbsituation då... jag har gått före i jobb pga olika saker tydligen och fan vad drygt sånt där är! Jag kan tyvärr inte stå för vad chefen bestämmer även om vi kanske inte är överrens alla gånger.

När jag skulle åka hem fick jag fan inte igång moped-jäveln! Förbannade el-start! Tacka vet jag kick! Kunde inte få upp den på mittenstödet heller för åbäket väger fan 100 kg och jag är inte så stark då.... Fick fråga målargubbarna som huserar på jobbet om hjälp ;) Kunde till slut kicka igång skiten ( startade på 3:e) och åka hem. Så nu sitter jag äntligen i min soffa! har då inte kunnat ringa dessa samtal som jag skulle ringa idag.... men i morgon ska jag vara ledig... Som det ser ut nu. man kan som sagt aldrig säga eller bestamma något innan.


har föresten månadslön så då vet jag det och vet också hur jag gör när jag jobabr extra... bra bra..

har ätit fikabröd idag (så klart) fan, aldrig kommer man bli smart igen tror jag. jah har såå jävla dålig karaktär! Men idag ska jag och M gå på step Up :) kul!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0