Vänner eller?

Nu sitter jag här igen. Har just ätit frukost. Kollar på Jay Leno, The hives spelar. Idag ska jag inte göra någonting hade jag tänkt. Lika bra att passa på när man är ledig liksom. Solen verkar komma fram i alla fall. Kanske ska ge mig ut med kameran lite? Om jag orkar slita mig från sköna soffan det vill säga. Vi får se.

Men, jag har funderat på en sak ganksa länge nu. Har en vän som bor en bit härifrån. Hon är från grannstaden så hon brukar vara där och jobba. Don´t ask why.  Hon är så konstig nu för tiden. Typ ringer aldrig, svarar alrig när man ringer elelr sms.ar. men när hon väl ringer så är vi bästa vänner igen. Det är fan jobbigt. När hon har vart i grannstaden och jobbat så har hon sagt flera gånger att hon ska komma förbi på vägen hem. Men det dyker alltid upp nåt. Har kommit på henne med att ljuga en gång. Hon skulle hem o bestiktiga en lägenhet men innan vi la på så sa hon " jag ska åka hem till S nu" Ny boyfriend och numera sambo. så det var kanske inte så bråtton hem egentligen. Men fan jag tycker det här är drygt. när jag har sagt det en gång så sa jag faktiskt att sluta lova när du inte håller det. Då hette det att ja men saker händer och ibland blir saker inte av.

Ingen självinsikt liksom om att hallå jag kanske ska ringa när jag säger det eller komma när jag har sagt det. nej då, verkar som om hon skiter fullständigt i att hon sårar mina känslor för det gör hon faktiskt . Men jag pratar ju för döva öron.

ja ja. anyway den enda jag kan förändra är mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0