Stressjobb

Jisses! Jjobbade inte från fem utan hade möte till fyra och har jobbat sen dess till 21:30! Stressigt som tusan, trodde inte vi skulle hinna klart men det gjorde vi som tur var. satt sen o pratade med natten till klockan var tio. Bra att veta hur dom hanterar olika situationer och sånt.

Skulle egentligen umgås med M i morogn och kanske luncha o greja men det blev så att jag ska jobba i morgon i stället. Behöver ju pengarna för bövelen. kommer jobba 8 dagar i rad men så är det! He gjort det förr så det ska nog gå bra.

Yoga i morgon. Will not miss it for the world! Behöver nåt annat än jobb ibland och försöker ju minska den berömda vikten :)

Nä nu ska jag dricka mitt the som min älskling hade färdigt åt mig när jag kom hem :) Den raringen....
Sen sängen. Börjar 7 *gäsp*

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0