Say What?!

Åh blir så ledsen när jag läser bloggar som känner att de mpste stänga ner. GGM ska stänga ner och det gör mig ledsen. Hon skriver så jävla bra. Så personligt och utlämnande så det är skrämmande, förstår varför hon är anonym. Men jag gillar GGM. Hon har nåt. Jag menar, det måste vara Sveriges bästa blogg. Ebba, Kenza och ni andra som bara skriver om ointressanta saker: släng er i väggen! GGM ÄR bästa bloggaren.

SEn måste jag bara säga att jag fattar fan inte dessa tjejer. Herre min je liksom. Gifter sig ( why?) och lever sen på sin man. Ursäkta men jag förstår inte själva idén. Okey om man är ofrivilligt arbetslös men att vara hemma medans ens gubbe jobbar och sen köpa en massa dyra saker? Hur fan har man råd med det?

Jag sätter en stolthet i att jobba! Jag går till mitt jobb i ur och skur och tjänar pengar. Inte en förmögenhet men ändå. Tänk om man kunde säga "Nä nu har jag inget jobb och jag skiter i att söka, min gubbe jobbar ju. Men jag ska köpa ditten och datten och så vill jag ha barn också!" men för fan brudar! Det finns ett ord för såna...

Tacka vet jag starka brudar som är ensamstående mammor och jobbar! Finns ju en hel del rötägg som bara sitter hemma med ungarna. Finns en hel del rötägg som skaffar barn för att dom inte har något bättre för sig också. har stött på såna. Eller tjejer som skaffar barn för att dom inte har jobb eller utbildning så hey! Jag kan ju lika gärna klämma ut ett par ungar. Har träffat såna också. Idioter. Den bästa kategorin är ju dom som skaffar barn för att dom är ju så söta . Jisses. Dom har då inga småsyskon det kan jag lova.

Livet är ingen dans på rosor. Att ha barn är tufft. Att vara ensamstående är ännu tuffare.... Tänka efter före är enkelt.

Sorry för denna halv-hatiska blogg men fan jag blir så irriterad. Barn förtjänar något bättre. Dom har inte bett om att finnas till. Inte deras val.

  
Mina idoler just nu:  GGM
   och  Lady Maddis                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0