Live-Cam; en underbar uppfinning!

idag har jag camat med mig syster som bor i Turkiet. Roligt! Vi pratar inte så ofta. Har sett hennes nyaste tillskott live :) Oh yes, I am a moster! 7 gånger om faktiskt! Tydligen har min andra syster fått en son för två månader sen. ja, ni märker ju kontakten som är aningens sporadisk. men så är det. Har inte kännt mina systrar så länge. tror att jag träffade den äldsta när jag var 13-14... men jag har alltid vetat om dom.

Syrran sa att hon ville att vi skulle komma och hälsa på. jag och D har redan pratat om det. det får bli någon gång i framtiden men det ska bli av i alla fall! Tydligen bor vår far hos syster. har gjort det i fyra månader tydligen. Roligt att dom är sams i alla fall. De har vart osams sen syster var 18 tills i våras, hon fyller 35 i år så det är många år som har blivit missade pga två människors stolthet.

Men i alla fall, Jag tycker om min syster, hon är rolig och har sjuk humor. Precis som jag :)

kramar

Ps. blev ingen träning idag, M blev fast på intervjun och jag orkade inte gå ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0