Jobb och träning

ja idag har det vart en helt vanlig dag på jobbet. Jag jobbar på ett servicehus och det trivs jag bra med. Drömmen skulle vara att jobba på ett sjukhus men det är ont om såna här...
Vi har haft personalmöte idag. var väl som vanligt.

När jag kom hem så slängde jag i mig två smörgåsar för jag har inte ätit ordentligt idag. inte bra! Sen kom min kompis M och hämtade mig och så drog vi på träning, På Step Up närmare bestämt. Fasen Vad jobbigt det var! Svetten bara rann! men det är ju det som är meningen så det var bara att hänga med! Svårt men bara man rör sig så gör man något i alla fall :) 

Nu är jag hemma och ska snart mysa framför TV.n med min sambo D. Härligt! i morgon ska jag åka in till stan och fika med en vän. Var jättelänge sen vi träffades så det ska bli roligt!

Tränar du något?

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0