Har inte hunnit

Sorry men jag har helt enkelt inte hunnit skriva nåt. Igår sov jag länge, till halv ett! jisses amalia! började jobba klockan tre så jag hade inte så lång tid på mig att vakna och äta frukost och greja med allt som grejas skall! Vi hade ingen spring så kvällen var ganska jobbig faktiskt. Men jag var glad att jag var på den avdelningen jag var på. Den andra är mycket värre så hur dom klarade kvällen är för mig en gåta.

När jag klev upp vid min fin-fina tid så hade jag ett missat samtal på mobilen. Ringde upp. Kunde jag jobba i morgon (läs idag)? Jodå, det är väl klart att jag kan det. Så idag har jag jobbat 7-15- Drygt, har vart mycket på jobbet idag men man lever.

Ska iväg och träna lite push idag. Skönt! Få slita lite till :)

Hör av mig senare för i morgon får jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0