Free at last!

I morgon ska jag vara ledig hela dagen! Om ingen ringer och jag måste jobba dårå, man kan aldrig så noga veta med bin ( Nalle Puh-citat)

Eftermiddagen/kvällen har gått bra, mycket bättre än förväntat och det är ju alltid positivt :) Var till A innan jobebt och drack lite kaffe, trevligt trevligt. jag är en sån så jag kan nästan bara dricka kaffe med folk eller på jobbet. Då är jag ju rint folk. En socialdrickare helt enkelt.

På min lediga dag så tänkte jag att jag ska sova länge, sen tvätta och jobba lite på designen på denna blogg. Har fått lite tips om hur jag ska göra vi får se hur det blir. Men Vilka färger ska man ha? Bilder? text? Jisses Amalia, mycket att tänka på nu verkar det som.

jag får improvisera :)  Får se hur det blir i morgon. Designen som är nu är ju supertrist tycker jag :( 

den som lever får se

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0