Fortfarande överbelastat

har ringt och ringt och ringt. Till slut ringde jag kundtjänst. MEN: "kundtjänst är överbelasat, var god försök senare" WHAT!? Vad fan är detta? har till slut knåpat ihop ett mail och kastat iväg. kastade iväg en kopia till vår förra soc-handläggare också. gissa den chocken när det landar.

Jag har tvättat och burit in ved. Ha! bara en sån sak :) vi eldar i en gammal vedspis. Mysigt och varmt :)  En rolig överraskning idag i alla fall, ser ut som jag har fått löneförhöjning ,  jej! med en tia! hur gick det till tro?
 tror jag ska skippa yogan idag, inte roligt utan min yoga-buddie... :( men i morogn blir det kick-boxing! jihoo! var ett tag sen.

Nä nu ska jag nog äta nåt.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0