Fenomenet Facebook

Jo, alla har det och även jag. men har upptäckt hur meningslöst det egentligen är. Det enda jag gör (oftast) ör att skicka runt en massa saker till folk, krav på att de ska acceptera olika nya saker. T.ex "vilken rockstjärna är du". men gör jag mig av med det? Nej, det flesta av mina vänner har FB och jag vill hålla kontakten med dem.

Upptäckte nyss att jag är kass på datorer. Skulle skicka ett kort på FB till en vän som fyller år i morgon men råkade självklart skicka det till hela vännerlistan *suck* men jaja. Sånt händer.

nu ska jag byta om för ajg ska dra på träning, Bodypush. Tänkte ju att jag skulle bli ett smalare, sundare och klädvänligare jag ;)

ja ni, vet inte hur detta fungerar med bloggen. är tacksam för tips. Vill gära veta hur man får in länkar till andra bloggar på kanten.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0