En tur på landet

Nu har jag jobbat klart för idag! slutade två och det har vart oförskämt lugnt idag. ( får jag väl igen i morgon kan jag tro)
Man blir trött när det är så där lugnt, inte bra...
Efter jobbet kom D och mötte mig så tog vi våra vespor på en tur. Vi åkte lite och jag fotade sånt jag tyckte var värt att fota. Synd att det fina vädret som var på förmiddagen hade försvunnit ut i tomma intet. Det var blåsigt och inte så soligt som när jag var på jobbet. Eller så såg det ut att vara mer soligt än det var för att jag var inne.

Har handlat. Lite lördagsgodis och lördagsmat. idag ska vi pressa i oss kött, klyftpotatis och bea-sås. sallad också så klart! Gott ska det bli! Imorogn ska jag jobba igen, men då börjar jag 7. Konstigt vad den där halvtimmen gör. Det är bara 30 minuter men ändå känns det dom stor skillnad mellan att börja 7 och 7:30. konstigt.

ja nu ska jag och d spela lite Mario Kart :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0