Den som väntar på något gott...

Nu sitter jag och kollar på Gilmore Girls och väntar på att D ska komma hem. dröjer till 5 men ändå :) Vi får se om han kommer hem med Snickers åt mig. Har fått värsta suget efter Snickers på senaste tiden men jag är sån. Ett tag var det brie-ost :)

Eldar lite så det blir mysigt och har tvättat tre maskiner. Ska fortsätta i morgon för nu orkar jag inte mer. Konstigt. visste inte att jag hade så mycket kläder, har hela garderoben full med kläder och en massa smutstvätt. Konstigt att man aldrig har något att ta på sig. 

Ännu ett av livets mysterier :) 

Har ännu inte lyckats få fason på sidan som ni kan se... är tacksam för hjälp 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0