Bryskt uppvaknande

Vaknade första gången när sambons väckarklocka ringde kl 6. Jag hade ju ledig dag ju. Andra gången vaknade jag av att min mobil ringde på nedervåningen. Jaha, antagligen jobbet. Jodå, jag ringde upp och kunde jag jobba 7-16. Klart jag kan! var aningens (läs: otroligt) seg men gick iväg till jobbet. Jag lyckades vara där en halvtimma efter att jag hade pratat med dom. Stolt!

Dagen har förflutit bra, det vanliga och aningen ovanligt också faktiskt. Men det är inget direkt upplyftande....

Nu har jag skickat min gubbe till affären så jag kan laga middag till oss, fransk rotatisgratäng och kött. Mumma!
vi har inte ätit middag tillsammans på snart en vecka. Antingen har jag tränat eller jobbat kväll så det har bara inte blivit av. Inte hann jag köpa blomster till min gubbe för jag jobbade, men vad fasen det får bli lite försenat då :) Inte hela världen eller hur?

Hela Alla hjärtans dag har blivit lite av en tävling tycker jag. Vem har fått mest blommor, smycken mm... Det förlorar mycket av charmen.  men det är väl så der är antar jag. 



Hungrig, var är gubben? 


Have A Fantastic Valentines Day 

 
 image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0