Biljett-lurendrejare

Fy fan i helvetet vad förbannad jag är nu.  Ville så gärna gå på nick cave 17 maj på Annexet men alla biljetter är slutsålda.
Visst det kan jag leva med, om det bara inte var så att om man går in på tradera så säljer de biljetter för 1700 ungefär!! Kostade 395kr på Ticknet! Men fy fan! vad i helvete? har folk ingen jävla moral idag? nu kan jag inte gå på den enda konsert som är värd att gå på på en livstid för att folk vill tjäna pengar på mucikälskare. Visst, jag älskar Nick Cave, han är ett geni MEN jag betalar fan inte vad som helst. Speciellt inte när jag vet att pesonen jag köper biljetten av tjänar typ 1300 spänn på affären.. nej tack...

Jävla pissruskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0