Att förlora en man

Kollar på en dokumentär som handlar om tre kvinnor som plötsligt mist sina män. Fattar inte hur dom klarar en sån kris men som en kvinna i programet sa: "Jag har gått upp själv i eett års tid och gått och lagt mig ensam, man bara gör det"

Men fan vad jobbigt det måste vara. Inte vad man räknar med direkt....

Har jobbat idag, nyss tränat och nu ska jag äta middag, pizza :) fan inte ofta jag gör det! men nu ör jag hungrig så nu ska jag äta lite :)
I morgon ska jag ringa dessa människor jag har berättat om förut. Soc-gubben och FK. Vi får se hur det går men jag trot jag vet vad svaret blir... Men vad fan, man kan alltid försöka! :)

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0