3:45 No Sleep

Men för fan! Vaknade kl 3:00 i natt, gick på toa o kunde fan inte somna om. låg o vände o vred på mig tills jag slutligen gick upp... 5:30! Men åh! 
Var på jobbet 6:20, rekord, det första jag fick göra var att ringa in vikarie åt vikarien som hade sjukt barn. Drygt! Helt plötsligt så har vi nästan inga vikarier (ja jag då) och fick ringa in en ordinarie. 

Dagen började alltså inte så bra och har fortsatt i ungefär samma tema. Är helt slut nu men ska iväg på Yoga i alla fall.  Måste ju hålla mitt löfte till mig själv och min hälsa :) Men idag ska jag sova tidigt, och kommer nog sova gott för jag ska inte upp tidigt. I morgon börjar jag kl 14 så det är skönt.

Nu hör jag älsklingen som drar upp garageporten :)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0