Men jisstanes!!!

Var det SÅ länge sen jag skrev? Det var ju 2 veckor sen! Shit liksom vad veckorna går fort! Inte bra....

Har egentligen inte hänt så mycket av vikt. Har klippt mig, jobbat som vanligt och vart hemma och slappat lite skönt ibland =)

Idag ska jag och L-G åla till Sala och hämta hans son... långt bort ska vi.. ska nog hälsa på Mormor på vögen. Känns som om jag lär göra det nrä man ändå åket förbi liksom...

3 personal på jobbet är hemma i magsjuka... sädär härligt lagom till jul liksom... jättekul.. fast jag vägrar ju att ha det..... det är äckligt ju...


Nu ska jag sopa bort den lilla snön som är kvar på bilen... det har töat i ett par dagar nu...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0