Fler bevis på idioti

Ytterligare ett bevis på att Blondinbella är en idiotisk wannabee som fan inte vet ett skit om världen utanför Stureplan.....

Första beviset var när hon sa att Ö-Vik har EN nattklubb: O'Learys... Pucko! Hon vet då ingenting. Vad hände då med Statt, Plattan, Harrys och alla andra mindre klubbar???

Men det här mina vänner får mig tamigfan att se rött!!

Direktcitat från blondinbella.se :
 
Jag måste bara tillägga en sak, Karl Bertil Jonsson! När ska man sluta sända den där kommunistskiten egentligen? Snart gör jag min egna tecknade kapitalistserie om mig själv." Blondinbella spending cash" ska den heta. 24 dec,2008 @ 23:29 504 kommentarer


Idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0