Driving one of your cars...

Idag skule jag ha vart chaufför åt mina högt ärade kollegor som ska på julbord. ( jag tackade ju nej). Det blir dock inte av.... Nähä...
Igår bytte jag klädsel,städade, satte upp en ny wunderbaum och laddade med skivor och kamera i bilen för att det skulle vara fint till ikväll... Det blev ju fint men jag har ju ingen att visa det för nu...

jaja... akvariet går och går. Vi ska köpa firrar i veckan någon gång tror jag. Får se vad Doris har tid med =)

Ikväll ska jag jobba med Doris! Vi ska äta smörgåstårta! =) Gott! Är förkyld fortfarande 2:a vändan men det har blivit värre.... Fast min tolkning av sjuk är ju inte vid det här stadiet. Ska ju vara bra mycket värre!

Nä, nu ska jag äta lite fil och müsli och gå till jobbet. Ingen tung lunch, ska ju få plats med smörgåstårta också =)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0