Årets sista timmar


Han har Meduza-bakben =) Ligger i hallen
Just nu upplever vi de sista timmarna av år 2008. Vissa jobbar, ändra är på fest, några ligger med feber (Doris) och andra,som jag själv, förbereder en god middag i hemmets stillhet.
Det var egentligen meningen att vi skulle till L-G på Bryggarvägen och grilla korv men sambon snorar och slemmar så vi blir hemma. Har Hasselbackspotatis i ugnen och tilll det blir det kött och chokladmousse till efterrätt. Sambon fick en flaska mousserande vin från jobbet så det blir väl det på tolv-slaget.


Så, vad har då hänt under detta år? Ja ärligt talat så är det inte så mycket.... Jag är kvar på samma jobb, tillsammans med samma man, boende under samma tak.

Men lite är det ändå:

* Har för första gången månadslön
* Har tagit ut första semesterdagn. (ja, bara en faktiskt)
* Vi tog beslut om att en kattunge skulle vara trevligt och Seifer flyttade in.
 * Blev närmare vän med Doris och även Tajna.
* Var på Bröllop
* Hittade tillbaka till en gammal vän
* Tog beslutet om att börja satsa på körkortet (Titta, snart vuxen)
* Skaffade med Doris hjälp akvarium
* Fick tydligen fiskar döpta efter mig. ( Båda har dött)
* Köpte bil

En del var det då tydligen.........  Men det jag hoppas uppnå och SKA uppnå under 2009 är Körkortet. Det SKA jag ha nästa år.

Nä, tack för det här året mina få men kära läsare. Hoppas ni får ett bra 2009

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Gott nytt år och lycka till med körkortet!

2009-01-01 @ 14:14:35
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0