Aqua

Jag och Doris-Hjärtat var en sväng till Borlänge igår och köpte ett akvarium. Fint! Så nu har jag ett Fiskhus som står och väntar på inneboende =)  Ska väl köpa fiskisar om några dagar, när det har mojsat till sig lite....

Fick för övrigt en elräkning på 1800 kr den här månaden! Hur gick det till då? hade hälften för 2 månader sedan. Förbrukning säger dom, men mig veteligt har jag inte haft någon större skilldad på förbrukningen.... nåt skumt är det nog fan. Nästa månad skulle den vara ännu högre påstod de på Dala Kraft........ Men gud vad roligt då! Fattar inte.... så nu ska jag leta reda på elmätaren och räkna varje jäkla dag.....

Uselt....

Ja ja... nu ska jag iväg till Doris och dricka lite kaffe innan mötet =)

Är förkyld igen förresten..... Drygt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0