Volvo =)

Sorry (igen!) att det har vart så dåligt skrivet här. Har helt enkelt vart en dålig blogg-period.

Fick gå ut o jobba dag idag i stället för kväll. Inte ovanligt....  Trodde för en timma sen att jag hade fått maginfluensa (vart jag nu skulle ha fått den ifrån) för jag mådde så in i helvetet illa rent ut sagt!! Drack lite Proviva, i väldigt små klunkar till att börja med och nu känner jag mig rätt okey faktisk =)

By the way: Jag har köpt bil!! Alldeles nyss faktiskt! Ni måste tro att jag e galen när jag säger detta men det är en volvo, ej besiktigad och ej skattad. Men den är jäkligt fin och hoppas att den går igenoom. Nya bromsskivor runt om och ganska så mycket nytt! En sak som var en trevlig överraskning var ljudet! Jisses! Slutsteg, bas, bra högtalare, bara stereo med grejor är typ värda det jag gav för bilen.....


Skulle lägga in en bild här men det funkade ju fasen inte!

kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0