Vilja

Har velat skriva detta inlägg i ett par dagar nu men har fasen inte orkat eller hunnit =)

igår var jag ledig och jag, Hena och hennes äkta hälft åkte till Borlänge för ett besök hos tatueraren. Mannen skulle ha en tid och jag lämnade in en bild som jag ville ha med vissa ändringar =) har kommit på mer specifika grejor vart jag vill ha det o det så det blir nog bra i slutet =) Hon skulle höra av sig när hon hade ett förslag. Yay!

Igår på kvällen så köpte jag och smabon ost och kex som skulle avnjutas till House of wax. Inte möjligt kan jag säga. När hälsenor och fingertoppar klipps av blir jag en aning äckelmagad....  Paris Hilton gjorde en insatts. Eller nåt. Den vanliga paris-stilen med Juicy-dress och långa blonda håret =)   Hon dog självklart i underkläder..... 

idag har jag jobbat. Känns som om man har jobbat för två och det har jag nog också ... tråkigt när det blir så... har ordentliga röda rivmärken på armarna efter en boende..... Inte roligt........


Skulle ju iväg på Möhippa idag och har bytt arbetspass och allt men har inte blivit meddelad om när,hur och varför så jag skippar det... trist men vad gör man? Jag blir så anti när det blir så här så då skiter jag hellre i det...

Nu ska jag nog fan ner på expert och köpa en ny dator... någon som vill köpa denna? =)

kramar

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej kul med en ny besökare, kan meddela att åskan rullar runt just nu, men ännu verkar det inte bli mer. Usch ja, ni har ju fått mer än er beskärda del av blixt och dunder. Jag är mest ute efter regnet det som förhoppningsvis befriar mig en stund ifrån den tryckande hettan.

Kram

2008-08-01 @ 15:14:57
URL: http://livsglimtar.wordpress.com
Postat av: Maggan

Vet du ibland har jag så brått, inser när jag tittar runt lite i din blogg att vi ju har hörts tidigare. Du är också en "njurpaj" och skönt att du ännu mår bra och kan leva som vanligt.

Men du det är inte så läbbigt som jag trodde när jag var friskare att vara på slutet av njursvikten. Man bara anpassar sig med tiden till ett lugnare tempo...

Kram igen då från mig som har glapp i skallen idag!

2008-08-01 @ 15:21:02
URL: http://livsglimtar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0