Uppdatering av veterinär

Nyss hemkommen från jobbet.... Ska tillbaka kl 7 imorgon . Drygt!! Men ska jobba med jäkligt roligt folk så jag får väl stå ut =)

Tömde postlådan nyss och har fått mitt CSI-spel till x-box och ett stort kuvert från njurförbundet... Ska bli spännande att se vad det är =)

Ringde till Åsa idag. Hon har gått i Rättvik och läst om djur så jag frågade om Seifers öga. Himmel och plättar, det har ju kommit BLOD ur det!! =(   Enligt vad Åsa tror så kan det vara en infektion i tårkanalen.....

Ska ringa i morgon så fort telefontiden börjar och kräva att få komma in samma dag! Orolig i hjärtat för min bebis  =(  Man borde kunna ta ut vård av sjuk katt tycker jag........... 

Nu ska jag göra lite te och sen sova.... Uppdaterar om utgången med Seifer,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0