Städande

Nu har Hena och mangbert vart hos oss =) trevligt tycker jag! De tyckte att ajg har gjort ett bra köp med bilen i alla fall och det var ju skönt att höra! Vill ju inte att de ska tycka att jag är en idiot =) Det vet jag att de inte tycker men ändå =)

I morgon kommer som sagt Daniels pappa men sambo och Daniels Storasyster med sambo och yngsta barn..  Även min mamma och S-E kommer då det blev ändrade planer idag. Sånt händer.  Alltså kommer det stå 5 bilar på denna i morgon. Daniel får ju hem sin ikväll....

Har städat bilen idag. Behövdes verkligen dammsugas och så.  Sååå jäkla nöjd är jag! Nu väntar jag bara på att få papprerna som visar att jag är ägare så ska jag försäkra och skatta och sen besiktiga. Är det når fel så är det. Bara att laga =) 

Nu ska jag laga middag! Pastasallad blir det. Gott!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0