Mer jobb

Jobbat till 16 idag. Fan vad skönt det ska bli när jag går på 75 % !!! fast kollade lite idag och jag kommer vara på jobbet lika mycket i alla fall..... Sugit. ska se vad jag kan göra åt önskeschemat. Måste tänka lite,.,,

Doris gjorde nåt bra idag. Gick till assistenten och sa att hon inte orkar något mer... Doris har jobbat alldeles för många dagar i sommar. Så vi har bytt runt lite på huset så Doris ska få vara ledig i morgon och jobba någon kortare dag. Är rädd för att hon klappar ihop någon dag annars. Då blir det Bambam Doris!

Det betyder att jag ska jobba på lördag och vara ledig nästa lördag istället. Jag ska alltså se Brolle! =) hihi!
Jag har gett Seifer ögonsalva idag. Det rinner ju ur ögat men jag hoppas på att det blir bra sen! Han är då inte glad åt salvan men det går bra ändå =)

I morgon är det dags för bröllopet =) ska bli trevligt. Jag slutar 14 så det är bara att åka hem och duscha och göra sig vacker =)  Ska bli kul.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0