Längtar!

Åh vad jag längtar tills jag får gå 75%. sluta kl 14 och faktiskt orka handla efter jobbet och laga en näringsrik och nyttig måltid. Inte panikhandla med knorrande mage och äta något snabbt och flötigt på sena tider.... känner att det har lagt sig här och var och känner mig feeeet!!!

Mer än vanligt alltså... ;) Åh denna ständiga ångest över vad som far in mellan mina läppar och ner i magen.... 

Längtar också tills träningen startar igen. Stötte på Push-fröken på ica och längtan blev större! Älskar att hålla i min skivstång, känna musklerna krampa i takt med musiken och komma därifrån med en känsla av att jag blir starkare och stoltare över mig själv.

Denna längtan................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0