Beter mig?

Totalt kaos över denna jäkla hippa! vid en fem i tre börjar telefonen ringa och sms.en komma när de undrar var jag är.. Hallå! jag vet ju inte ens vart NI är!!! Pratade med brudens mor som inte kunde övertyga mig om att följa med... Får säkert betala min del ändå Typ 600 spänn för att anordnaren av denna hippa har missat att höra av sig.......

Sen kom det: "hörde att du var sur, du hade kunnat höra av dig om du hade velat veta nåt" Öh... jag har då faan inget ansvar att ringa runt och fråga vart och när och hur när jag inte ordnar denna jäkla hippa.... svarade inte på det sms.et kan jag säga.... nån halv minut kom det andra: "för det andra så förstör du bara för T när du beter dig så här" Beter mig? väntar vid telefonen kanske.... jag har då fan inte betett mig någonting...väntat på info men gett upp och ställt in mig på hemmakväll!

Har ingen lust att gå på the wedding heller när det är så här. Har ju sett fram emot båda två. Idag hade jag bytt tur så jag kunde följa med men det blev ju som det blev... Betett mig hmm....

Men visst. Skyll på att jag beter mig illa när jag inte gör något alls för att du vet att det är du som har gjort fel.. känns det bättre för dig så varsågod.....

Idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0