Åskan tog min tv

ja igår gjorde jag mig ju redo för att fara till jobbet och det började dundra och blixtra helt plötsligt. Regnet föll som om någon hade vrifit på en kran och älsling letade reda på ett tegnställ åt mig. Var inte sååå himla sugen på att åka moped i ovädret men men vad ska man göra?

Helt plötsligt small det till i något samtidigt som det blixtrade. Hade inte tid att kolla utan det fick älskling göra... Digitalboxen var helt kaputt! Tur då att det inte var värre men ändå!! Min tv...

jaja, Telia skulle skicka en ny för vi förlängde abonnemanget ( hade gjort det i vilket fall som helst) så det var ju bra... Hoppas att den kommer i morgon!!

idag har Hena vart här med barnen, Vi har ätit lunch och fikat lite =)  Doris var här ett tag också, undrar hur det gick med datorn....
Ska jobba dag i morgon i stället för kväll, inte mig emot =)

Fick förresten blommor av älsklingen igår <3 <3  Vi firade ju 3 år som förlovade =)

Har förresten fått tips om en sida som säljer klädsel till Ikea-möbler. Vill ju ha till somffan. Dyrt men det är det värt!! Kankse ska ha en lila soffa =) Fiiint!

Bemz heter dom .

Nu ska vi kolla på Resident Evil 3 =)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0