Åh men näää vilken dag!

Hallåjsan!

Idag har jag jobabt 7-16, en härlig Söndag alltså =)  morgonen började lugnt men urartade senare till Den fördömda dagen D! Jag skojar inte om jag säger att jag ville gå hem och dra något gammalt över mig och sova i tio år när klockan visade på 9............... Fy fan! Ibland känner man att betalningen är dålig... Det tog ju aldrig slut!

humöret steg i alla fall kl 14 när Doris kom =). jag gick hem kl 16 och pustade ut. Har tillbringat kvällen med att skicka msn-gubbar hit o dit så att de som jag hade på gamla datorn hamnade på nya.... krångel!


T ringde från jobbet och ville ha rapport. Min Doris hade blivit dålig!! Har i alla fall pratat med henne så hon är okey nu men hon fick lov att åka till Falun........ Stackers Dorran :(   

Nu ska jag ta och avsluta min dag med en härlig, varm dusch och i morgon ska jag sova!!! Så är det bara!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0