Vår och sol!

idag har verkligen solen strålat! Har ju inte vart ut något nämnvärt men den har värmt mig i ryggen =) har suttit ute lite och pratat med LInda ute i telefonen =) love handsfree....
Synd bara att grannarnas hur är så jäkla nära så man känner sig uttittad när man e ute. säkert bara i mitthuvud men ändå...

Gårdagens bevis på att våren är på väg

    




Idag har även tv:n vart helt knasig. Ringde till sist till Telia och blev upplyst om driftstörningar osm de jobbar på. Skulle få ett sms när det var åtgärdat och har inte fått det än.... ska kolla snart om det funkar... bredbandet funkar däremot och det är ju lite märkligt med tanke på att det allt går på samma.. hmm... jaja, jag jobbar inte på Telia så jag har ingen aning...

Tur att man kan kolla på tv på internet gratis då =) i alla fall på 3.an och 5.ans kanaler.... tv4 tar ju betalt för sin tjänst de jävla utsugarna.... såg på lyxfällan där en tönt (ja, det var han) var helt pryltokig och satte sin tjej i klistret.... idiot. han grinade när han var tvungen att sälja sin mc och sa att "det känns som att förlora en familjemedlem" Tönt! så har han aldrig förlorat en familjemedlem.... jisses...
Har också kollat på Sjukhuset och Grannfejden.. jag har ju inte 3.an så det var bra att man kan se det online så att säga...

ja vi får se när det löser sig...

Hittade förresten tillbaks till min favorit-bloggerska idag =)  great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0