Väntar

Väntar nu på leverns av min kamera! Skulle ju vara kung om den kom i dag men sån tur har jag väl inte kan jag tro. Undrar hur lång tid det ska ta att köra nåt från Umeå till Dalarna? Eller jag vet ju det, har ju fan bott i Örnsköldsvik. Alltså är det logiskt möjligt att den kan komma idag men känner jag Posten rätt så komemr den på Onsdag.

den där Posten har ju egna avståndbedömningar på saken och ting =)

jag jobbade ju igår och det var helt roligt! Fick jobba med en otroligt bra kollega som är rolig och kan skämta i jobbet! Love her! Hade en spring som är rolig och bra också så kvällen var helt lyckad. Nöjd och glad när jag kom hem =) Kvällen gick otroligt fort då jag jobbade 18-21. Annars brukar man jobba 16-21 eller som spring 17-21 (som jag förövrigt ska göra i kväll). Ibland kan man börja 14 också. men i går sa det svish och så var den kvällen över =)

KOllade på termometerns nyss och den visade på 16 C men ingen sol så jag antar att det faktiskt är så varmt ute. Synd att man inte ska nånstans idag. jag går fan aldrig utomhus om jag inte har nåt ärende... Synd egentligen men jag är sån att jag måste ha ett mål eller sällskap. jag kan inte strosa själv. Dagar som denna önskar man att jag hade en hund som var tvungen att gå ut. Får nästan ångest när jag sitter inne när det är så fint väder ute.....

Anyway.. nu ska jag kolla om mitt paket har flyttat sig från Umeå eller om det är kvär där..

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0