Ute på äventyr

Idag har jag och Malin åkte runt halva Dalarna... Eller inte riktigt men det känns så =)

Vi åkte vid en kvart i tolv till Borlänge och åt lite lunch. Det var mumma! sen drog vi till Falun för att kolla in glasögon åt Malin. Hon kunde inte betämma sig så hon lånade hem två par bågar. Bra att man kan göra så på Synsam =)
Tillbaka till Borlänge där vi gick ett tag på kupolen och tog en hutlöst dyr fika....

Jag fick mina ärenden gjorda. Tog ut ny medicin och hittade en frisyr som Malin ska klippa i morogn kväll... Håret åker av kan jag lova för nu är det så jävla slitet så det tovar sig för ingenting! Jobbigt! Svart blir det och kanske några lila snygga slingor =) Härligt! Uppdaterar med kort när det är klart!

idag fick vi hem nya mario kart till wii och det var roligt! svårt med ratten men den vänjer man sig nog vid =) Å andra sidan har jag inte hunnit prova Doom 3 än :/  Men det får jag ta när jag hinner och orkar... det går ju inte upp i rök i alla fall =)

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Rent Hus, har sån jäkla skallebank :/

Hoppas ni alla har haft en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0