Under Färgändring

Är färdigklippt och nu sitter jag hemma och har lite kompleterande färg i håret.  Efter att det var färgat så insåg vi att det lila mest såg ut som om Det var missat. Summa: mer svart färg i håret =) Så här sitter jag nu...

Ville helst av allt äta tacos idag för det blev jag våldsamt sugen på! Men eftersom jag inte har ätit nåt i matväg idag förutom två smörgåsar på förmiddagen och några kakor på eftermiddagen så är jag nu så hungrig så jag mår illa...... inte bra inte bra. det får helt enkelt bli någonting jag har hemma. Potatisklyftor med rotfrukter (Findus) och ett par köttbitar hittade jag... Fyller magen med lite Loka så länge..

Äntligen så får jag se mitt första avsnitt av Spårlöst. Tyckte att det var bra när det gick på 3.an för ett antal år sedan så det är nog bra nu också =)

Lovar att uppdatera när håret är klart =) Kan inte lova att det kommer stylade bilder i dag men i morgon kommer det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0