Trött

*gäsp* har legat i sängen i två timmar nu och läst dagan om isfolket nr35 =) Ganska bra faktiskt den också.

Har jobbat idag, är skittrött nu så jag skippar träningen, känns som det kvittar. Dagen har vart ganska krävande mentalt och kroppsligt.. men så är det ibland i mitt yrke. Synd bara att när man jobbar med vissa så jobbar man emot varandra. Istället för att fråga vad tycker du så säger man bara nä så är det inte. Jag kanske har en helt annan uppfattning än vad du har... drygt men fuck it =)

I morgon är jag ledig vad jag vet. ska nog baka lite och kanske fota lite firrisar :) får se vad dagen har att erbjuda.

Nu ska jag laga mat...magen kurrar =)

Kommentarer
Postat av: tre!!!!

klart du ska fota firrar, måste städa lite i akvarierna dörst..

2008-04-14 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0