Tidig Morgon

Det är fan okristligt tidigt för att vara en söndag! Ska åka till jobbet snart men ska göra mina förmiddagsfika-smörgåsar först =)  Överåt igår igen, det jäkliga är att jag inte mår illa av det längre... Då är det fan inte bra! Ska ta tag i det med början idag....

Har väl inte sovit tillräckligt i natt igen... När lampan slocknar och sambon sover så börjar min hjärna snurra.... konstiga saker snurrar den om. Vad som har hänt i dåtid, nutid och vad händer i framtiden? Det sjukaste som hjärnan bearbetade var väl: tänk om det som händer i Resident Evil blir sant?? Vad gör man om det kliver in 10 zombies i sovrummet nu? Lite rädd blev jag allt! Dumma, dumma hjärna................

Nä, nu ska jag fixa och åka....

Vädret ser ut att bli super idag ! Såklart, jag ska ju jobba ;/

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0