Tar det aldrig slut?

Fan jag tror att jag har bakat kakor i 6 timmar snart.... Jisses... började med degen vid en tre och jag håller fortfarande på och gräddar kakor. Suck !! ja snart tar det slut i alla fall....

jag tänker fan inte ens komentera Engla trots att jag har bott nära henne. Tycker att folk som inte har anknytning till byn eller Engla ska engegera sig så mycket. Det är lite respektlöst att tro att man blir ledsen trots att man inte har en aning om vem det var eller hur det ser ut i Stjärnsund.

Så var det med det.

Skippade träningen idag. Höll ju fan på med baket! jag bakar faktiskt till mötet idag. kankse blir det mindre tjafs om de har Goda kakor att stoppa i munnen... antagligen inte men det är värt ett försök i alla fall. Mötena på jobbet är en orgie i tjafs och gnäll. Drygt. Innan varje möte har man typ ångest...... det är nog inte meningen men what the fuck. Kärringar är kärringar och borde nog titta sig i spegeln nån gång ibland. vad ger ´dom (typ en eller två) rättigheten att tycka att de är bättre än någon annan? ja säg det.... att de har vart på samma arbetsplats i massor av år kanske, vilket jag ser som en svaghet.
Har du inte sett något annat hur ska du kunna veta vad som är bra eller dåligt? Du har ju garanterat inget att jämföra med.

Lite så känner jag med förhållanden... Tycker lite synd om dem som har vart tillsammans med samma kille eller tjej sen tonåren... Hur fasen ska de kunna veta ens om sexet är bra? hur kan man genom att ha endast ett förhållande veta att just det här är bra och det är så det funkar? det kan man inte.
Det är faktiskt bra att ha något att jämföra med....

That´s my story and I´m sticking to it.

Ps. fick förresten höra att anledningen till att folk stör sig på mig kan vara för att jag säger vad jag tycker och står för det... My god! Tillåt mig småle! Folk som stör sig på sånt har fan problem!

Kommentarer
Postat av: tre!!!!

jag håller me dej ang Engla...jamenar hon kommer ej tillbaka eller hennes anhöriga bryr väl sig inte om vi tänder ljus eller inte...skillnad vore om man hade känt dom då skulle det känns bättre för mej att tända ett ljus..

vart kakorna goda menar du??..fy fallerar vad bra!

2008-04-15 @ 09:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0