Stolt!

Idag är jag lite stolt över mig själv faktiskt! Håller påmed hemmets bokföring och sätter in papper i olika pärmar. Har ju börjat betala av skulder som hänger som en boja i mig. Har fan inte mått bra alls över min ekonomiska situation men nu börjar det ljusna lite i alla fall! Har sagt det förr och jag säger der igen: mycket enklare att betala av skulder när man har något att ta av!

Håller i alla fall på med det nu, har sorterat räkningar och räknat lite hit och dit. Kom ju på det att ska jag ha ordning på ekonomin så lär jag börja med att ha ordning på mina papper och det låter väl rätt sunt?

Har jobabt i dag,extra. En nattis ringde vid en halv elva igår kväll och självklart tackar jag inte nej =) dagen har vart bra, men nu är jag trött i ryggen. Jag borde väl ställa mig och laga mat snart om man kollar på klockan. Orkar inte träna idag,är alldeles för slut i ryggen för det. Men det gör ingenting =)

För övrigt så har det snöat hela dagen! Helt fel enligt mig! Nu ska det ju vara sol och fint så man kan börja plantera lite blommor =)
Dumt med snö.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0