Spendera Mera!!

Idag har jag och älskling vart till borlänge och handlat.. Jag har handlat en del. Fyra ( !) par skor har jag köpt. Men för en som i princip aldrig köper skor så är det elt okey. hittar ju aldrig skor jag tycker är snygga men idag så hittade jag tre =)

Ett av paren är springskor som jag behöver när vi ska gå igenom Tjejruset 15/5 =) Roligt! Jättesnygga Nike =)

Detta kom jag hem med:

image22


Detta är det:


Nike                          Bh + Trosa               Blend-Skor               Skor  
 

Vattenflaska            Skor                          Keps,Bryn-Fix &
Runt armen                                               Hårnålar. Allt från
                                                                     H&M

När jag kom hem så låg det en avi i brevlådan. Mitt fina armband hade kommit =)

Så här ser det ut:

    Från Friis & Co  Hoppas att min väska kommer snart =)

Nä, nu är det Cold Case. Hoppas ni får en mysig Valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0