Sova Länge

idag har jag inte sovit så överdrivet länge men jag har legat och dragit mig. Läst och lyssnat på den gnällande katten... Drygt att lyssna på men han känner väl av att det är fint väder och vill ut =)

Igår grejade jag lite i trädgården, drog upp lite granskott som grannens "lilla" gran bidrar med :/  krattade upp lite löv och en hel del kott-jäklar. JAG har då ingen ful gran på min tomt. Vi har träd som gör nytt, som äppel-träd.....

startade upp grillen i går men eftersom jag fick lov att sköta allt så hade glöden i princip brunnit upp när jag kom ut....jäkla karl som är helt handfallen i köket förutom när det gäller makaroner.... *mummel*

Dags för lite kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0