Say What?!

jag tar kort om och om igen men jag blir fan inte nöjd! Är tydligen inte så foto-vänlig....

Anyway.... det jag berättade om sist som hände på jobbet har fått sig fortsättning idag... Jisses. har pratat med chefen idag och tydligen hade denna person ringt till henne och ljugit tills hon antagligen var blå i ansiktet! Enligt henna har jag stått mitt på golvet och skrikit åt henne och den person som var med hade jag senare hämtat. Alltså kom igen!! Såna där människor ska fan i terapi! Hallucinationer så det bara smäller om det! Tydligen ska vi anmälas dubblet upp, varsågod säger jag bara. Jag har vittne på vad som hände och hela jävla personalstyrkan vet att jag talat sanning och hur hon är.......

Jisses liksom........ Men det känns skönt i alla fall att de blir upprörda för min skull. K blev skitarg! Hon sa: Jo men hon är inte van att någon säger emot henne. När hon jobbade här så mjäkade vi alla med.

Okey, I get it. Men jag gjorde detta för vår boendes skull och för personales skull för när det gäller pengar så kan vi bli sparkade om vi gör fel....

I´m not worried, bring it on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0