Planerar Resa

Inte så långt bort dock. Tänkte åka och hälsa på Linda nästa gång jag har ledig helg. jag har lagt in om ledig helg 10-11 maj så vi får se om det går igenom. har jag tur är schemat klart för nästa period i kväll när jag kommer till jobbet. Har jag otur så kommer han som jag går för tillbaka 27/4 men det hoppas vi verkligen inte! Vill jobba ju! och vill jobba på schemat jag har, fast skulle inte skada med lite mer procent. har ju "bara" 50. Ska väl vara glad för det jag har men vill ju ha lite mer då.... Jag blir så slö när jag sitter så mycket hemma...  inte bra..

Ja, jag ska som sagt jobba ikväll. Spring så jag hinner bli skittrött innan det är dags.....

Får se om A kommer hit med sin moped som älskling ska laga åt henne...

Ska koka lite mer kaffe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0