Nattens Själ

Älsklingen har gått och lagt sig och är lite sur över att jag inte har gjort det. Ärligt så känner jag inte för det. Det är så jävla skönt att sitta här ensam och glo på dumburken. Det är någonting jag inte har gjort själv sen jag och Älskling flyttade ihop. Jag tycker om att spendera tid själv. Det betyder inte att jag inte älskar Daniel eller att jag inte tycker om att spendera tid med honom.

Det fanns en tid så natten tillhörde mig. Då jag var vaken om nättera och gjorde vad jag ville. Jag brukade sitta ute på min trapp och röka och bara lyssna på tystnaden. En av dessa stunder så såg jag den finaste räv någonsin.

Nej, här ska jag sitta ett tag och bara vara.... bara vara mig.... bara vara Glory..........

Kommentarer
Postat av: MittLivSomJag

Jag fastnar alltid om nätterna jag med.. det är dock jobbigt att återkräva natten som var min och sedan vara en fungerande mor på dagtid...

2008-05-05 @ 18:47:40
URL: http://www.mittlivsomjag.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0